nutritionist

Modern Nutrition Aspects

nutritionist

Modern Nutrition Aspects

صبحانه هنرمندانه

صبحانه هنرمندانه

یک هنرمند ژاپنی از نان تست به عنوان تابلوی نقاشی استفاده کرده تا مانگاهای ژاپنی را وارد مهمترین وعده غذایی کند!

هیتومی که قبل ترنقاشیهایش را روی کلوچه و شیرینی‌های مختلف می‌کشیده، معتقد است بازی کردن با غذا لذت بخش است. برای نقاشی کردن روی نان اول باید نقش مورد نظر را روی یک ورق پلاستیکی کشید و با بریدن تکه های مورد نظر شابلون تهیه کرد. سپس خطوط دور شکلها را با پودر کاکائو بکشید و با استفاده از پودر چای سبز و سایر رنگهای گیاهی صبحانه‌تان را رنگ‌آمیزی کنید. یک صبحانه زیبا شروع خوبی برای یک روز دوست داشتنی است.


به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید


به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

نظرات 1 + ارسال نظر
رها دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ق.ظ http://zibatarin1368.mihanblog.com/

سلام خوبی؟
دوست دارم بیایی با هم تبادل لینک کنیم تا هم بازدید کننده وبت بره بالا هم من بازم بتونم بهت سر بزنم میدونی چرا ؟چون اگه وبت را ثبت کنی من آدرس وبلاگت را دارم در ضمن من هر روز به دوستام سر میزنم منتظرت هستم

salam
pishnahade khubiye man hazeram bara tabadol link
vali bishtar matalebe elmi va mortabet ba taziye va gaza mizaram ru weblog
bara hamin age matalebe u ham hole hamin mozu basshe khube

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد