nutritionist

Modern Nutrition Aspects

nutritionist

Modern Nutrition Aspects

خبلی مهم دندانپزشکان

** مهم **
 چهارشنبه دکتر متخصص در برنامه بسیار جالبی در باره گسترش سریع سرطان تیرویید در زنان خاطرنشان کرد که این افزایش میتواند احتمالا بعلت استفاده از عکسبرداری "ایکس ری" از دندان و ماموگرام باشد. وی اشاره کرد دندانپزشکان می توانند هنگام عکسبرداری پیش  بند محافظ را بالا آ ورده بطوری که گردن بیمار را کاملا بپوشاند.
 بسیاری از دندانپزشکان این زحمت را به خود نمی دهند. همچنین وسیله ای بنام "محافظ تیرویید" وجود دارد .
 تصادفاً من دیروز دندانپزشکی رفته بودم . با اینکه احساس میکردم سوال احمقانه ای خواهد بود اما در مورد "محافظ" سوال کردم . تکنیسین یکی از کشویی بیرون اورد. پرسیدم چرا همیشه از ان استفاده نمی  شود .وی جواب داد :"نمی دانم. باید بخواهید ." خوب اگر من این برنامه را ندیده بودم   چطور می توانستم درخواست استفاده   از آ ن را بکنم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد