nutritionist

Modern Nutrition Aspects

nutritionist

Modern Nutrition Aspects

پنت‌هاوس

۱- پنینسولا(Peninsula) در هنگ کونگ، نمونه ای کلاسیک ازیک سوئیت پنت‌هاوس

برترین پنتهاس های(Penthouse) دنیا

۲- سوئیت سلطنتی در هتل کلاریل(Carlyle Hotel) نیویورک

برترین پنتهاس های(Penthouse) دنیا

۳- پنت‌هاوس سیرکل در کیپ تاون آفریقای جنوبی

برترین پنتهاس های(Penthouse) دنیا

۴- پنت‌هاوس المامون در لامامونیا(La Mamounia) مراکش
برترین پنتهاس های(Penthouse) دنیا

 

5- پنت‌هاوس فایمونت(Fairmont) در سانفرانسیسکو آمریکا

برترین پنتهاس های(Penthouse) دنیا

۶- پنت‌هاوس هتل کاوالیری (Cavalieri) در رم ایتالیا

برترین پنتهاس های(Penthouse) دنیا

۷- پنت‌هاوس هتل رالیگ (Raleigh) در سواحل میامی‌آمریکا

برترین پنتهاس های(Penthouse) دنیا

۸- پنت‌هاوس تی وارنر (Ty Warner) در لاس ونتاناس(Las Ventanas )

برترین پنتهاس های(Penthouse) دنیا

9- پنت‌هاوس ویلای بولگاری (Bulgari) در هتل بولگاری واقع در جزایر بالی
برترین پنتهاس های(Penthouse) دنیا

 

10- مجموعه پنت‌هاوس‌های تراکه (Terrace) در لاس وگاس

برترین پنتهاس های(Penthouse) دنیا

۱۱- مجموعه سوئیت‌های سلطنتی در پارک حیاط پاریس (Park Hyatt Paris)
برترین پنتهاس های(Penthouse) دنیا

 

12- مجموعه سوئیت‌های سلطان در قصر سیرگان(Ciragan Palace)، استانبول ترکیه
برترین پنتهاس های(Penthouse) دنیا

پینوشت: دوستانی که نمی‌دانند پنت‌هاوس چیست توضیحاتی در ادامه ارائه شده، بخش از متنی که در ادامه مشاهده می‌کنید برگرفته از مقاله ای در روزنامه دنیای اقتصاد است:

پنت‌هاوس چیست؟
فوقانی ترین طبقه یک ساختمان که به صورت ویژه و مجلل ساخته می شود که از امکاناتی نظیر زاویه دید و تراس‌های روباز برخوردار است. سازندگان برج‌های بلند، اوج هنر خود را در این گونه آپارتمان‌ها به رخ می کشند. اگر روزی تمایل خرید پنت‌هاوس در آمریکا را داشتید، بد نیست مشخصات و قیمت‌های این واحدهای لوکس و مدرن را در شهرهای بزرگ آمریکا داشته باشید. گران ترین پنت‌هاوس در طبقه ۶۶برجی در آمریکا است، هتل فورسینرن در شهر شیکاگو با چشم اندازی ۱۸۰درجه و مساحتی بالغ بر ۵/۴۷۸متر مربع، به جهت‌های شمال، شرق و جنوب این شهر مشرف است. اگرچه این ملک از فضای خارجی برخوردار نیست، اما چشم انداز استثنایی آن همراه با امکانات ویژه مثل شومینه ای که با چوب می سوزد، آن را به گران ترین پنت‌هاوس در آمریکا تبدیل کرده که ۵/۶میلیون دلار قیمت آن است.
اما در طبقه ۱۸ برجی در سان فرانسیسکو با مساحت ۲۹۷مترمربع، دو واحد با هم ادغام شدند تا پنت‌هاوسی با دیواره شیشه ای شکل بگیرد. چهار حمام در سه خوابه آن و منظره بی نظیر اولکند هیلز از پشت دیوارهای شیشه ای آن و بزرگترین اتاق در ضلع شمالی با تراس کوچک، این پنت‌هاوس را به زیباترین پنت‌هاوس‌های سان فرانسیسکو تبدیل کرده است که قیمت ۴۵/۴میلیون دلار بر روی آن گذاشته شده است.
۱۸۰ درجه زاویه دید در طبقات ۲۶ تا ۲۷ ساختمان فونیکس شهر آتلانتای آمریکا همراه با آسانسور اختصاصی، اتاق پذیرایی و ارتفاع سقفی دو برابر حد معمول همراه با آشپزخانه ای متصل با اتاق نشیمن است، که یک شومینه مجزا دارد. این پنت‌هاوس زیبا در یک مساحت ۵۱۱ متر مربعی دارای استخر و جکوزی است. نه تنها شیشه سرتاسری از زمین، سقف داخلی دارد، بلکه از سقف داخلی تا سقف خارجی آن نیز تماما شیشه است. به همه این امکانات اتاق ماساژ و اتاق کنفرانس را هم اضافه کنید تا با پولی معادل ۳میلیون و ۳۰۰هزار دلار صاحب این پنت‌هاوس شیشه ای شوید.
حالا اجازه بدهید یک پنت‌هاوس فوق مدرن متعلق به مدیر اجرایی سابق مایکروسافت را به شما معرفی کنم. پنت‌هاوس یادشده، پیشرفته و دوبلکس طوری سیم کشی شده که سیستم امنیتی، نور و صدای آن با کامپیوتر کنترل می شود. به علاوه این ملک دارای یک استودیوی ضبط در طبقه ۲۳ و طبقه ۲۴ در اتاق اصلی آن یک تلویزیون پلاسما تعبیه شده است و در زیر پایه‌های تخت جمع می شود.
۱۵۰۰متر فضای خارجی همراه با چشم انداز لیک یونیون و کوه‌های «کاسکید» که شما می توانید نظاره گر آن باشید. ۵میلیون دلار برای پنت‌هاوسی با مساحت ۴۲۳متر مربع می تواند بهترین انتخاب شما برای خرید این واحد آپارتمانی باشد.
پنت‌هاوس در تهران
عموما پنت‌هاوس‌ها در ایران با ویژگی‌های منحصر به فرد خود و عرضه کم آن در معاملات مشاوره املاک، از قیمت‌های بالایی برخوردار هستند. برج‌های تهران در نقاط بالای شهر تهران هم پنت‌هاوس‌های زیبا و کلاسیکی را در فضای مناسب شمال شهر دارند.
سرمایه گذاران بخش مسکن در طبقات فوقانی برج‌های خود پنت‌هاوس‌های شیک و مجللی را می سازند که می تواند مناظری با چشم انداز کوه‌های شمال تهران داشته باشد. این روز‌ها سرمایه داران ایرانی بدشان نمی آید در محیطی با امکانات فوق العاده زندگی کنند و از این رو علاقه شان به پنت‌هاوس بیشتر و بیشتر شده است. ما به این علاقه مندان توصیه می کنیم که در یک گالری مجازی عکس با ۳۶۰درجه به صورت پانورا ما ، پنت‌هاوس‌هایی را که دوست دارند در نماهایی زیبا و عکس‌هایی فوق العاده ببینند و انتخاب کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد